Od mene,meni

0
Rekoše mi nekad davno, "Ne možeš ti to." 
Rekoše mi "Ne trudi se." 
Rekoše mi da sam luda jer to što želim je nedokučivo.
Rekoše mi da odustanem. Da nisam sposobna. Da neću uspjeti.
Svašta mi rekoše. 
A ja svima njima rekoh:
E sad hoću u inat. 
Hoću.
I da jeste nedokučivo, sad neće biti. 
Naći ću način.
Uspjet ću. 
Hoću.
Niste Vi ti koji odlučujete o mom životu. Niste Vi ti koji živite moj život.
Sama sam. Ja odlučujem. 
Ako tonem, tonem sama.
Ako uspijem, uspjet ću sama. 
Trudila sam se za ovo, i previše. 
Bilo je i suza, krvi, i znoja. 
Neprospavanih noći, mali milion. 
Ali sve se isplatilo. 
Sve je došlo na svoje. 
I sve će biti u savršenom redu.
I ako padnem, ustat ću. 
Ako pogriješim, popravit ću se.
Ali predati se?
E to, Boga mi, neću.
I danas, sad, kažem sebi: Sama si, dijete, tvoja sudbina je u tvojim rukama. Ničijim drugim. Niko nema pravo da ti je oduzme. 
Sama si, dijete, i uspjet ćeš. 
Sama si, dijete.
Sve što si postigla do sad bilo je vrijedno i suza, i znoja, i neprospavanih noći. 
Sad si velika, i vidiš da vrijedi. 
Sve vrijedi.
Ne odustaj, dijete. 
Možeš ti to.
Možeš sama.

Autorica Ajla Selimović




Objavi komentar

0Primjedbe
Objavi komentar (0)