From SAD,With Love

0

Meni je sve lakše nego predstaviti sebe u javnosti. Sedina Salispahić Hajro, neobično obična, otvorena za jedan nerazumljivo običnom čovjeku korak rizika i sve što taj rizik nosi kada je u pitanju pomoć i ruka podrške. Konkretno u mom slučaju neko kome je strana riječ ne mogu, neću i negacije uopšte. Percepcija mog poimanja je da za sve postoji mogućnost. Najsažetije o meni, čovjek prije svega. 

Nezahvalno poređenje Amerike i Bosne, ja često znam parafrazirati, tamo nismo, ovdje nas nema. Dva neuporediva sistema, kako nešto funkcioniše ili u našem Bosanskohercegovačkom sistemu ne funkcioniše, jednostavno Američki uređeni sistem koji otvara sva vrata i daje mogućnosti i naš sistem koji ruši svaku mogućnost, pogotovo kada je u pitanju život mladih. Po meni je vrijeme da se svi naši resursi stave na raspologanje u ruke mladih ljudi, ambicioznih, školovanih, novih generacija i da im se dozvoli da kreiraju život dostojanstven čovjeka.

Život u Americi je pitanje za napisati roman. Amerika sama po sebi je kao sinonim za obećano sutra, kako kažu ‘’dream’’, ali ne smijemo zaboraviti da i svi snovi nisu bajke, ima tu svega i do nas je šta biramo. Istina je da su mogućnosti ogromne, ali i izgubiti sve preko noći nije nikakva nepoznanica. Život nas koji smo devedestih došli i započeli život na tlu Američke zemlje je pun dogodovština, kako sretnih, tako i tužnih. Život je ustvari anegdota za sebe.

Kako sam odlučila biti potpora osobama sa invaliditetom? Pa ja sam neka ranjiva duša, koja je uvijek dijelila, čak i onda kada nisam imala dovoljno ni za sebe. Zašto sam krenula ka ovoj kategoriji je usko povezano sa mojim životom i sudbinom. Poređenje osoba sa invaliditetom kako ovdje i tamo podržava sistem, ili ne podržava uopšte ovu grupaciju. Nedavno sam negdje u svom izlaganju rekla da moja djeca iz RE-SET organizacije su oni koji ne mogu trbuhom za kruhom sa zavežljajem napustiti Bosnu i Hercegovinu, ja im pomažem jer sam prepoznala njihov potencijal, kao i to koliko zapravo nemaju pruženu podršku.

Bazar je nastao sasvim slučajno u razgovoru sa mojom porodicom, kada nas je pandemija vezala za kuću. Kada su nas zaključali, onda su ideje jednostavno uzele maha i tu sam nekako riješila da napravim tu aukcijsku opciju na socijalnim mrežama, da dođemo u njihove dnevne sobe i da se bez granica družimo, tom idejom sam privukla svoje divne partnere koji su poželjeli meni pokloniti svoje proizvode, to jeste ono čime se oni bave, riječ  je o malim biznisima i ja sam, kao velemajstor kroz druženje počela prodavati njihove proizvode putem Facebook-a i time započela podršku našim korisnicima na prostorima Bosne i Hercegovine. Bazar je riznica dobre uzajamne saradnje i kako je zaživio, tako i traje sa nekim promjenama.

Moja motivacija je jednostavno moja potreba, gdje sam u radu na sebi, što je za mene jedna velika životna borba iznjedrila  moju životnu potrebu doprinosa i rasta. Moram napomenuti da sam kroz rad od običnog do fantastičnog zahvaljujući mojoj životnoj savjetnici Elvisi Kovačević spoznala sebe i dubinu duše moga bitisanja. Svojom otvorenosti i transparetnosti sam motivisala mnogo dobrih duša koje su kroz moj rad odlučile da budu podrška i time oslonac mom radu. Jako je bitno da sam ovu veličinu i važnost rada ove vrste prenijela na svoje kćerke koje su rođene ovdje u Americi, ali su uz mene i muža odrasle u duhu merhametli srca i razumiju potrebu i pomoć onima kojima je pomoć potrebna.

Već smo drugu godinu u saradnji sa RE-SET organizacijom iz Tuzle, ja sam obično radoznala i volim skupljati informacije, pa stoga prateći program RTV Naša riječ na čelu sa Nihadom Krndžijom sam pogledala Aladinovo gostovanje i u njegovom izlaganju sam osjetila poziv, vapaj za podršku i saradnju, ja sam lično tu prepoznala mogućnost da na jedan korektan način budem dio ove priče i hvala Bogu evo nas tu smo kako vidite u zajedničkoj saradnji, na obostrano zadovoljstvo.
To kako ja doživljavam aktivnosti RE-SET organizacije, drago mi je što je ispunjena svakodnevnica korisnika RE-SET organizacije, uspjesi svakog pojedinca čine me malo je reći prezadovoljnom što  možete i vi vidjeti iz naših objava. Jednostavno da se nismo pojavili trebalo bi nas izmisliti, mi smo tu i idemo dalje, ali bez da pretjerujem, tu je zaista velika  mogućnost za svakog pojedinca, kao i naša angažovanost koja je opravdana uspjesima naših korisnika.

Najljepša stvar je da sam ušla u ove aktivnosti i saradnju bez velikih očekivanja, jer sam se odvažila i hrabro krenula u nepoznato. I iz tog razloga sam dobila mnogo više nego što sam ikada mislila da će da se desi, a uz to i same osobe sa invaliditetom su prihvatile podršku i dokazale su spremnost da pokažu koliko vrijede i šta mogu. Definitivno sam mišljenja da naš primjer i uspjeh treba da bude kao zvijezda vodilja, da se da prilika zapošljavanja, bez obzira na invaliditet, jer naše aktivnosti su pokazale da je moguće ukoliko povjerujemo, a mi jesmo, što očekujemo i od drugih.
Imamo mi mnogo toga, najbolje tek dolazi. Bit će tu mnogo novina, ja mislim da je 2023. godina, naša godina. Samo ću vam reći, ostanite naša podrška.

Mi smo spremni za saradnju na nivou cijele Bosne i Hercegovine, ali je tu mnogo faktora i ne zavisi sve od nas, ukoliko nam se pruži šansa, ja ne vidim razlog da ne proširimo naše aktivnosti.
Na platformi Sedinin Bazar rastemo, kako zajedno, tako i pojedinačno. Time smo pokazali kako je sve moguće. Kako za vaše napredovanje, tako i za sve nas i naše suportere koji imaju priliku učiti kako se prepreke prelaze, kako se vjeruje u sopstvene mogućnosti, kako se bude hrabar, istrajan i snažan.

Pa naravno, da je u komunikaciji ključ našeg uspjeha. U dosadašnjoj komunikaciji, ne samo da sam učila o vašim životima i poteškoćama sa kojima se susrećete svakodnevno, uvijek se nađe neka riječ kako utjehe, tako i inspiracije i usmjeravanja na sitne promjene u radu koje donose ljepšu saradnju kako među vama, tako i među nama. Ja se osjećam kao druga majka i otvorena sam da saslušam, te sam uvijek spremna naći vrijeme i ponuditi savjet.





Tags

Objavi komentar

0Primjedbe
Objavi komentar (0)