Dragi čitaoče

0

Dragi čitaoče,

Ako vidiš ovo, na pravom si mjestu u pravo vrijeme. Ovdje si jer treba da budeš. Jer ti je suđeno da pročitaš ovo, upravo ovdje i sad. Ništa ne propuštaš. Ne žuri. Nećeš nigdje zakasniti. Šta ovime pokušavam reći je; ono što ti nije namijenjeno, neće ni uspjeti, bez obzira koliko se trudio. To je jednostavno tako. Vjeruj mi, znam. Provela sam dosta, i previše vremena forsirajući ono što nije išlo, nebitno koliko ja pokušavala.  Protratila sam vremena i vremena, snage i volje na stvari koje nisu išle. Na ljude koji to praktično nikad nisu ni zaslužili. To što sam radila nikad nije bilo zasluženo, ni cijenjeno, a ni uzvraćeno.Ali to je u redu. To je apsolutno u redu. Trebalo mi je vremena, i pravila sam greške i bivala sam povrijeđena, puno puta, u pokušaju da sačuvam druge. Ali u redu je. Jer uz sve rane sam i učila. Učila sam iz vlastitih grešaka i naučila da popustim. Da pustim stvari koje nisu meni suđene. Ljude koji nisu za mene. Možda sam i pogriješila. Možda su to bile i dobre stvari, dobri ljudi. Možda sam trebala ostati, više se potruditi. Možda. Ali nisam. Nisam, i to je okej. Sretna sam. Puno sam sretnija. Iako sad ne znam šta bi se dogodilo da sam ustrajala, drago mi je što nisam. Jer nije bilo meni namijenjeno.  Namijenjeno je bilo nekome drugome, a ko sam ja da drugome oduzimam sreću?Sad se osjećam lijepo. Dok ti ovo pišem, dragi čitaoče, osjećam se mirno jer znam da me sreća pronašla. I opet će me naći. A naći će i tebe. Jer je tako u zvijezdama zapisano. Sam si nosilac svoje sreće. Ako svo svoje vrijeme trošiš u situacijama gdje se osjećaš jadno, nikad sebi nećeš dopustiti sreću. Ne možeš, jer nemaš uvjeta. Ti ovdje odlučuješ. Niko drugi. Niko drugi tebi ne može nametnuti svoju sreću. TI moraš znati šta TEBE čini sretnim.  Pa dopusti sebi da budeš sretan. Dopusti sebi da pokušaš i ne uspiješ. I da pokušaš opet. I opet ne uspiješ. Onda pokušaj opet. I uspjet ćeš. Jer, na kraju ćeš naći svoju sreću.  Iza onog ugla, niz onu ulicu u koju se nikad nisi usudio ući. Ona će te ćekati. I bit ćeš spreman. Pokušaj. Ono što ti je suđeno, naći će te.  Ne sili ono što jednostavno ne ide, čitaoče. Vjeruj mi, ja znam.

S ljubavlju,

Ajla






Objavi komentar

0Primjedbe
Objavi komentar (0)