Dragi čitaoče; poštovanje se zaslužuje.

0

Dragi čitaoče,

Koliko si puta čuo rečenicu: "On je stariji od tebe, imaj malo poštovanja!"? Ja sam je čula mali milion puta. Vazda to bude u situacijama gdje neko ko je sebi umislio da je "bolji" od tebe, tebi kaže nešto neumjesno. I onda, taman kad si spreman da ih vratiš gdje im je mjesto, od majke ili oca čuješ ove famozne riječi. Ljudi misle da, ako su stariji od tebe, po defoltu zaslužuju poštovanje. Nekad to i jeste slučaj. Ali više puta se desi da taj neko samo pokušava da tebi dokaže nešto što ustvari nije istina. Dok sam bila dijete, ovakve stvari su mi često promicale. Mislila sam da, samo zato što je neko stariji, misli da je pametniji ili "bolji" od mene, ja tu osobu moram poštovati, držati jezik za zubima i bez pogovora slušati.

Dugo mi je trebalo da shvatim da to nije slučaj.Poštovanje je dvosmijerna ulica.  Ako očekuješ da te poštujem, poštuj i ti mene. Bar se potrudi, jer ja se trudim. I dan danas ima ljudi koji misle da moju dobrotu i poštenje mogu uzeti zdravo za gotovo. Ali više ne šutim. Dosta mi je snishodljivih riječi, lažnih osmijeha i ljubomornih pogleda.  Muka mi je od ljudi koji me gledaju s visine. Dosta je. Danas ne šutim, dragi čitaoče. Više nisam dijete. Sad znam da mi neki ljudi nikad u životu nisu željeli dobro, iako su se trudili da me ubijede u drukčije.

Danas više ne trpim ni lažne osmijehe, ni poglede pune prezira.  Ne treba mi to.  Imam ljude koji me vole, istinski poštuju. Ne trebaju mi "lažnjaci".  Ne treba mi neko ko mojih 100% uzima i vraća samo 50%. Ne zaslužujem to. Ne zaslužujem da se ne poštuju dogovori bez ikakvog razloga. Ne zaslužujem da me neko gleda s visine i to pokriva lažnom brigom. Ne trebaju mi takvi ljudi. Zaslužujem bolje. A zaslužuješ i ti, čitaoče. Poenta ove moje priče je, nisu svi ljudi vrijedni poštovanja. To je činjenica. Koliko god ti dobra osoba bio, uvijek će se naći neko ko će tvoju dobrotu pokušati okrenuti u svoju korist. Nemoj šutjeti. Ne daj da ti neko govori da, samo zato što si drukčiji da si manje vrijedan. Niko to nikad direktno ne kaže. Uvijek se kriju iza brige i osmijeha, i uvijek ti pokušavaju pomoći. Nemaju hrabrosti da ti kažu da si im ti ustvari trn u oku, iz nekog tebi nepoznatog, a njima logičnog razloga.

Ne trebaju ti ljudi koji tako misle o tebi. Kao što rekoh, poštovanje je dvosmijerna ulica. Ne znam za tebe, ali ja bih radije bila poštovana nego voljena.  Svi ti mogu reći da te vole, nebitno mislili oni to ili ne. Ali poštovanje treba zaslužiti. Na tebi je da odlučiš ko ga zaslužuje








Objavi komentar

0Primjedbe
Objavi komentar (0)